Гарантія покриває будь-яке пошкодження, окрім розбиття гаджету, попадання всередину вологи чи втрати девайсу.
Кількість звернень в сервіс НЕ обмежена!
Серед поширених звернень:
- заміна акумулятора (при статусі «сервіс» чи < 80%);
- заміна кнопок гучності чи вібродзвінка (якщо вони працюють некоректно);
- заміна кнопки включення;
- заміна камери при некоректній роботі;
- заміна або чистка динаміків / мікрофону;
- заміна/чистка роз'єму зарядки;
- ремонт контроллеру живлення (зазвичай виходить з ладу при перепаді напруги);
- відновлення модему (мережі);
- заміна мікросхем звуку (аудіокодек);
- оновлення/відновлення ПЗ;
У випадку, якщо при гарантійному зверненні девайс не підлягає ремонту, здійснюється обмін на аналогічний чи інший (у випадку з AirPods здійснюється виключно заміна неробочого елементу, так як навушники і кейс є нерозбірними).
Активована техніка поверненню НЕ ПІДЛЯГАЄ, в такому випадку здійснюється ремонт чи заміна на іншу!
Для звернення щодо дефекту/технічної несправності/некоректної роботи пристою ОБОВʼЯЗКОВА наявність гарантійного талону.
Причину виникнення дефектів обладнання визначають фахівці гарантійного обслуговування (термін проведення діагностики від 1 до 30 днів).
При незгоді покупця з висновком може бути проведена незалежна експертиза відповідно до закону "Про захист прав споживачів".
*Згідно ст. 25 Закону України "Про захист прав споживачів" протягом 14 -ти днів, не рахуючи дня купівлі, покупець має право обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо він не підійшов за формою, габаритами, забарвленням, розміром або комплектацією. Обмін здійснюється у тому разі, якщо проданий товар НЕ був у користуванні, НЕ був активований, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, зовнішні плівки, фабричні ярлики, а також товарний чи касовий чек.
Гарантійному обслуговуванню підлягають товари лише в повній комплектації.
При гарантійному зверненні покупець зобов'язаний надати коробку і все, що входить в комплект придбаного девайсу.
Гарантія та безкоштовне сервісне обслуговування НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ у випадку втручання у пристрій посторонніми особами чи Сервісними центрами, а також якщо в пристрій були внесенні зміни, які не санкціоновані виробником.
Якщо Ви придбали новий товар (iPhone, iPad, Watch, MacBook та ін.) і виявили дефект, тоді здійснюється діагностика пристрою.
Якщо після діагностики є підтвердження, що це заводський дефект - товар обмінюють на інший (у Вас залишається коробка та аксесуари від пристрою який був несправний, замінюється лише девайс).
Якщо проблема в екрані (битий піксель чи інше - здійснюється заміна екрану).
Якщо проблема з MacBook / iMac - тоді здійснюється ремонт, а не заміна.
Гарантійна заміна проводиться впродовж 30 днів.
У випадку, якщо після діагностики є заключення про те, що проблема не є заводським дефектом - Сервісний Центр може здійснити ремонт за рахунок покупця (за згодою).