Графік роботи:

ПН-НД:
10:00-20:00

Укр
UAH
  • USD
0
Мій кошик
Додайте товари до списку бажань
Додайте товари для порівняння

Нова Пошта — за тарифами перевізника.

УкрПошта — за тарифами перевізника.

Більше інформації про доставку

  • Безготівковий розрахунок онлайн;
  • Готівкою при отриманні на пошті;
  • Оплата за реквізитами;
  • Готівкою або карткою.

Гарантія на 2 роки

Артикул warranty-iphone2
В наявності
3 220 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Опис

Гарантія покриває будь-яке пошкодження, окрім розбиття гаджету, попадання в середину вологи чи втрати девайсу.

Кількість звернень в сервіс НЕ обмежена!

Серед поширених звернень:

  • заміна акумулятора (при статусі «сервіс» чи < 80%);
  • заміна кнопок гучності чи вібродзвінка (якщо вони працюють некоректно);
  • заміна кнопки включення;
  • заміна камери при некоректній роботі;
  • заміна або чистка динаміків / мікрофону;
  • заміна/чистка роз'єму зарядки;
  • ремонт контроллеру живлення (зазвичай виходить з ладу при перепаді напруги);
  • відновлення модему (мережі);
  • заміна мікросхем звуку (аудіокодек);
  • оновлення/відновлення ПЗ;

У випадку, якщо при гарантійному зверненні девайс не підлягає ремонту, здійснюється обмін на аналогічний чи інший (у випадку з AirPods здійснюється виключно заміна неробочого елементу, так як навушники і кейс є нерозбірними).

Активована техніка поверненню НЕ ПІДЛЯГАЄ, в такому випадку здійснюється ремонт чи заміна на іншу!

 Для звернення щодо дефекту/технічної несправності/некоректної роботи пристою ОБОВʼЯЗКОВА наявність гарантійного талону.

Причину виникнення дефектів обладнання визначають фахівці гарантійного обслуговування (термін проведення діагностики від 1 до 30 днів). 

При незгоді покупця з висновком може бути проведена незалежна експертиза відповідно до закону "Про захист прав споживачів".

*Згідно ст. 25 Закону України "Про захист прав споживачів" протягом 14 -ти днів, не рахуючи дня купівлі, покупець має право обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо він не підійшов за формою, габаритами, забарвленням, розміром або комплектацією. Обмін здійснюється у тому разі, якщо проданий товар НЕ був у користуванні, НЕ був активований, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, зовнішні плівки, фабричні ярлики, а також товарний чи касовий чек.

Гарантійному обслуговуванню підлягають товари лише в повній комплектації.

При гарантійному зверненні покупець зобов'язаний надати коробку і все, що входить в комплект придбаного девайсу.

Гарантія та безкоштовне сервісне обслуговування НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ у випадку втручання у пристрій посторонніми особами чи Сервісними центрами, а також якщо в пристрій були внесенні зміни, які не санкціоновані виробником.

Якщо Ви придбали новий товар (iPhone, iPad, Watch, MacBook, iMac та ін.) і виявили дефект, тоді здійснюється діагностика пристрою.

Якщо після діагностики є підтвердження, що це заводський дефект - товар обмінюють на інший (у Вас залишається коробка та аксесуари від пристрою який був несправний, замінюється лише девайс). 

Якщо проблема в екрані (битий піксель чи інше - здійснюється заміна екрану).

Якщо проблема з MacBook / iMac - тоді здійснюється ремонт, а не заміна.

Гарантійна заміна проводиться впродовж 30 днів.

У випадку, якщо після діагностики є заключення про те, що проблема не є заводським дефектом - Сервісний Центр може здійснити ремонт за рахунок покупця (за згодою).

Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору