Компанія Trade One здійснює обмін і повернення товарів відповідно до законодавства України, зокрема Закону України “Про захист прав споживачів” від 15.12.1993 р.

В якому випадку товар не підлягає поверненню:

  • Товар, який має сліди механічного пошкодження;
  • При відсутності маркувального стікера нашої компанії;
  • При відсутності одного з елементів комплекту;
  • Що стосується захисно скла та плівок, то це розбиття внаслідок вини користувача чи продавця. А також неправильна, крива поклейка;
  • Надриви, поломки, тріщини, втрата своїх властивостей внаслідок зносу.

Можливі випадки, при яких товар підлягає поверненню:

  • Несправність одного чи кількох портів пристрою;
  • Під’єднюваний пристрій “не бачить” перехідника;
  • Припинення роботи одного з елементів (наприклад, кабель чи бездротова зарядка у автотримачі з відповідною функцією);
  • Припинення здатності пристрою приймати електроенергію від джерела живлення;
  • Припинення роботи одного з місць для зарядки;
  • Неякісний звук (навушники);
  • Брак матеріалу (ремінці, чохли);
  • Брак защіпок/липучок тощо (ремінці);
  • Втрата свого первинного кольору;
  • Відсутність заявленої функції (MagSafe у відповідному чохлі для iPhone, функція блокування планшета у відповідному чохлі на iPad тощо);
  • При несправності комплектних адаптера, кабеля, євровилки тощо, замінюємо відповідно несправний елемент.

Термін дії гарантійного періоду на різні групи товарів складає 6 місяців з моменту покупки.

 

Гарантія на техніку Apple

У нашому магизині окрім класичної гарантії пропонується додатково розширена (страхівка). Їх можна придбати для усієї техніки.

Класична гарантія терміном 1 / 2 роки
Гарантія покриває будь-яке звернення, окрім розбиття гаджету, попадання в середину вологи чи втрати девайсу.

Кількість звернень в сервіс НЕ обмежена!

Серед поширених звернень:

- заміна батареї (при статусі «сервіс» чи < 80%);
- заміна кнопок гучності чи вібродзвінка (якщо вони працюють некоректно);
- заміна кнопки включення;
- заміна камери при некоректній роботі;
- заміна або чистка динаміків / мікрофону;
- заміна/чистка роз'єму зарядки;
- ремонт контроллеру живлення (зазвичай виходить з ладу при перепаді напруги);
- відновлення модему (мережі);
- заміна мікросхем звуку (аудіокодек);
- оновлення/відновлення ПЗ;

Коли при гарантійному зверненні девайс не підлягає ремонту то здійснюється його обмін на аналогічний чи інший (у випадку з AirPods здійснюється виключно заміна неробочого елементу, так як навушники і кейс є нерозбірними).

Користована (активована) техніка поверненню НЕ ПІДЛЯГАЄ, в такому випадку здійснюється ремонт чи заміна на іншу!

Також відмовляється в гарантійному обслуговуванні після втручання в пристрій посторонніми особами чи сервісними центрами а також якщо в пристрій були внесенні зміни, які не санкціоновані виробником.

Гарантійному обслуговуванню підлягають товари лише в повній комплектації. При пред'явленні гарантійної претензії покупець зобов'язаний надати коробку і все, що входить в комплект придбаного девайсу.

Гарантійні претензії розглядаються при пред'явленні гарантійного талону та в межах вказаного в талоні гарантійного періоду.

Причину виникнення дефектів обладнання визначають фахівці гарантійного обслуговування (термін проведення діагностики від 1 до 30 днів). При незгоді покупця з висновком може бути проведена незалежна експертиза відповідно до закону "Про захист прав споживачів".

Якщо ви придбали новий товар (iPhone, iPad, Watch, MacBook, iMac та ін.) і виявили дефект, тоді залишаєте його на діагностику. Якщо є підтвердження, що це заводський дефект - товар міняють на інший (у вас залишається коробка та аксесуари від пристрою який був несправний, а по гарантії замінюється сам девайс). Якщо проблема в екрані (битий піксель чи інше - здійснюється заміна екрану). Якщо проблема з MacBook / iMac - тоді здійснюється ремонт, а не заміна.

У випадку, якщо після діагностики є заключення про те, що проблема не є заводським дефектом - сервісний центр може здійснити ремонт за рахунок покупця (за згодою). Гарантійна заміна проводиться протягом одного місяця.

Згідно ст. 25 Закону України "Про захист прав споживачів" протягом 14 -ти днів, не рахуючи дня купівлі, покупець має право обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо він не підійшов за формою, габаритами, забарвленням, розміром або комплектацією. Обмін здійснюється у тому разі, якщо проданий товар не був у користуванні, не був активований, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, зовнішні плівки, фабричні ярлики, а також товарний чи касовий чек.

Розширена гарантія (страхівка) терміном 2 роки
Дана послуга доступна лише для iPhone, iPad, MacBook і Apple Watch. Вона включає покриття усіх тих же ризиків, що й класична гарантія. Однак, сюди ДОДАТКОВО включена послуга страхування/заміна екрану при розбитті. В даній послузі разово замінюється екран або корпус.

Слід зауважити, що при заміні ставиться виключно оригінальна запчастина.