Наша мережа пропонує "Класичну" та ''Розширену'' гарантію на девайс.

Обрати гарантію можна на усю техніку.

 "Класичну" гарантію можна обрати на 1 або 2 роки.

 Гарантія покриває будь-яке пошкодження, окрім розбиття гаджету, попадання в середину вологи чи втрати девайсу.

Кількість звернень в сервіс НЕ обмежена!

Серед поширених звернень:

  • заміна акумулятора (при статусі «сервіс» чи < 80%);
  • заміна кнопок гучності чи вібродзвінка (якщо вони працюють некоректно);
  • заміна кнопки включення;
  • заміна камери при некоректній роботі;
  • заміна або чистка динаміків / мікрофону;
  • заміна/чистка роз'єму зарядки;
  • ремонт контроллеру живлення (зазвичай виходить з ладу при перепаді напруги);
  • відновлення модему (мережі);
  • заміна мікросхем звуку (аудіокодек);
  • оновлення/відновлення ПЗ;

У випадку, якщо при гарантійному зверненні девайс не підлягає ремонту, здійснюється обмін на аналогічний чи інший (у випадку з AirPods здійснюється виключно заміна неробочого елементу, так як навушники і кейс є нерозбірними).

Активована техніка поверненню НЕ ПІДЛЯГАЄ, в такому випадку здійснюється ремонт чи заміна на іншу!

 Для звернення щодо дефекту/технічної несправності/некоректної роботи пристою ОБОВʼЯЗКОВА наявність гарантійного талону.

Причину виникнення дефектів обладнання визначають фахівці гарантійного обслуговування (термін проведення діагностики від 1 до 30 днів). 

При незгоді покупця з висновком може бути проведена незалежна експертиза відповідно до закону "Про захист прав споживачів".

*Згідно ст. 25 Закону України "Про захист прав споживачів" протягом 14 -ти днів, не рахуючи дня купівлі, покупець має право обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо він не підійшов за формою, габаритами, забарвленням, розміром або комплектацією. Обмін здійснюється у тому разі, якщо проданий товар НЕ був у користуванні, НЕ був активований, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, зовнішні плівки, фабричні ярлики, а також товарний чи касовий чек.

Гарантійному обслуговуванню підлягають товари лише в повній комплектації.

При гарантійному зверненні покупець зобов'язаний надати коробку і все, що входить в комплект придбаного девайсу.

Гарантія та безкоштовне сервісне обслуговування НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ у випадку втручання у пристрій посторонніми особами чи Сервісними центрами, а також якщо в пристрій були внесенні зміни, які не санкціоновані виробником.

Якщо Ви придбали новий товар (iPhone, iPad, Watch, MacBook, iMac та ін.) і виявили дефект, тоді здійснюється діагностика пристрою.

Якщо після діагностики є підтвердження, що це заводський дефект - товар обмінюють на інший (у Вас залишається коробка та аксесуари від пристрою який був несправний, замінюється лише девайс). 

Якщо проблема в екрані (битий піксель чи інше - здійснюється заміна екрану).

Якщо проблема з MacBook / iMac - тоді здійснюється ремонт, а не заміна.

Гарантійна заміна проводиться впродовж 30 днів.

У випадку, якщо після діагностики є заключення про те, що проблема не є заводським дефектом - Сервісний Центр може здійснити ремонт за рахунок покупця (за згодою).

"Розширена" гарантія - 2 роки

Дана гарантія доступна лише для iPhone, iPad, MacBook і Apple Watch. 

Вона також неодноразово покриває всі технічні несправності як "класична" гарантія.

Додатково дана гарантія одноразово покриває заміну екрану або корпусу при розбитті.

Пропонуємо забезпечити гарантійне обслуговування для Apple AirPods.

Гарантію можна подовжити на 1 рік або 2 роки.

Гарантія покриває звернення стосовно різного роду браків та поломок окрім розбиття, проникнення вологи та втрати Apple AirPods.

Оскільки навушники є нерозбірними та ремонту не підлягають, при гарантійному зверненні проводиться заміна неробочого елементу або заміна навушників.

Для звернення щодо дефекту/технічної несправності/некоректної роботи пристою ОБОВʼЯЗКОВА наявність гарантійного талону.

Причину виникнення дефектів обладнання визначають фахівці гарантійного обслуговування (термін проведення діагностики від 1 до 30 днів). При незгоді покупця з висновком може бути проведена незалежна експертиза відповідно до закону "Про захист прав споживачів".

*Гарантія та безкоштовне сервісне обслуговування НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ у випадку втручання у пристрій посторонніми особами чи Сервісними центрами, а також якщо в пристрій були внесенні зміни, які не санкціоновані виробником.